الجمعة، 12 ديسمبر 2008

عيد ميلادي

سلام عليكم
طبعا عيد ميلادي كان يوم 10/12 بس الجها ز كا ن عطلان
قالت مالو نزلو يوم
مضي من عمري 26 سنه
الان دخلت في 27 سنه
اتمني من الله في سنه جديد انو يكون كلها سعادة وتقرب الي الله اكثر واتمنا ها من الله سنه جديد يكتب لي ذهب الي مكه لي الحج والعمر وثبتنا علي طاعة الله
سبحانه الله في نفس اليوم عيد ميلادي طالعه عيد ميلاد
Purplewaves اهقول لها كل سنه وانتي طيبه يعني اختفال يعيد ميلاد لي وهي ايضا
عايزه قول لي برنيس شكرا ليك ذكرتني يوم عيد ميلادي
شكرا ياقمر
يلا اهنبد عيد ميلادت

تفضلوا مشروب


اهندخل علي تورته

لي كل دي لكل المدونين
يارب كلكم اشوفكم دايما بخير
يارب

ام دي هد ية لي لي اخت العزيزه ميلادها نفس يوم ميلادي دي هديه قدمها لي Purplewave p كل سنه وانتي طيبه عقبال مائة شمعه
اهم دي لي دي لي احلي بنت في دنيا يارب اشوفها عروس جيه حضر فرحها يارب هي يعني فيه شوية جنون بس حلو جنونها هههههههههههههههه هي برنيس دايما بتفكير مش عارفه في ايهبس ربنا يساعدها في تفكيرههههههههههههههه قكري براحتك بس قولي لي نتجيه ههههههههههههههههه





دي لي
همس الاحباب يارب دايما اشوف بخير











ام دي هدية لي الاخت الغاليه العزيزه علي بحبها من قلبي لها تقدير واحترام يارب اشوفها
اشوفها عروس كل سنه وانتي طيبه وعيد ميلاد سعيد هي ابي







ام تورته دي عشان فيها مصاص طبعا لي كيار لوحدها هههههههههههههههههه











ام دي لجميع اي احد
لي الاصدقاء الاهل الاحباب

علي فكرها انا مش اهدخل قريب النت اهقوكلم
العقو والعاقية دب لهجتنا طبعا
بجد اهشتاق اليكم كلكم

مع سلامه







15 التعليقات:

Purplewaves يقول...

كل سنة وإنتي طيبة يا قمر وعيد ميلاد سعيد وشكرا على التورتة اوي تسلم ايدك وربنا يسعدك ويحققلك كل احلامك يارب



تحياتي

Empress appy يقول...

كل سنه وانتى طيبه ومعانا يا رب ايه ده انتى قبلى بيوم انا عيد ميلادى 11/12 سبحان الله
كل سنه وانتى بخير يا حبيبتى

حنين.. يقول...

كل سنه وانتى طيبه يا قمر
والسنه الجايه
تحققى كل اللى نفسك فيه
دمتى سالمه
حنين

princess يقول...

كل سنة وانتى طيبة
انا مجنونة هههههههههه
حرام عليكى يا بنتى كده الناس تقول بمشى على ايدى ولا حاجة
عموما العروسة حلوة اوى
مرسى يا جميل
ويارب السنة دى تبقى احلى واحلى

Sweet Violet يقول...

كل سنه و انتى طيبه

و ترجعى بالف سلامه (:

جنّي يقول...

كل سنة وانتي طيبة

تحيتي

rovy يقول...

كل سنه وانتى طيبه و بخير و سعاده
ان شاء الله تكون السنه دى كلها سعاده و هنا و تحققى كل احلامك ياارب

عيد ميلااااد سعيد يا قمر

تحياتى

Kiara يقول...

لالالالالالالالالالالالالالالالا

عيد ميلاد ومن ورايا
كل سنه وانتي طيبه ياقمر

ده الايام الحلوه دي عيد ميلاد القمر كله


ومبسوطه اوووووووووووووووووووووووووووووووي بالتورتايه الحلوه ربنا مايحرمني منك

وهديه عيد ميلادك اهي


Text here

يارب تعجبك ياقمر

كل سنه وانتي ثكرررررره

امممممممممممممممموه

م/ الحسيني لزومي يقول...

من اجل مصر
شارك في الحملة الشعبية للقيد بالجداول الانتخابية وادعو غيرك
ضع بنر الحملة علي مدونتك
البنر موجود علي مدونتي
اذا كنت ترغب في وضعه علي مدونتك ارسل ميلك كي ارسل لك كود البنر
ارجو المعذرة للدخول بلا مقدمات لأني ادخل علي مئات المدونات يوميا
م/ الحسيني لزومي
مدونة /مواطنون ضد الشعب
-----------------

Sweet Violet يقول...

ازيك ياقمر ؟؟

شموسه رجعت بالسلامه اول امبارح

و كلمتها اليوم و وصلت سلامك ليها و هى بتسلم عليك كتيييييييييييير

و ان شاء الله تخف من تعباها و ترجع تانى وسطنا من جديد

tarek momen يقول...

عام سعيد و عمر مديد ان شاء الله
عفوا للتاخير
تحياتي

شمس النهار يقول...

ازيك كل سنه وانت طيبه وعقبال ماتحققي كل احلامك
وشكرا ليكي انك كنتي بتسألي عليه وانا في الحج ودعيتلك طبعا وكذلك اخوكي
اللي في الغربه

همس الاحباب يقول...

كل سنة وانتى طيبة
وعقبال 100 سنة
ودايما معانا ومنورانا كده
وميرسى على التورته
واسف لتقصيرى بجد
بس غصب عنى والله
وسنة جديدة وسعيدة عليكى يا ست الكل

ولد مصري يقول...

أولا كل سنة وإنتي طيبة ولو إنها جاية متأخرة

بقالك كتير مش ظاهرة لعل المانع يكون خير

تمنياتي بعام هجري جديد سعيد

تحياتي

rovy يقول...

يارب تكونى بخير

فينك ؟؟