الجمعة، 30 أبريل 2010

يوم الاحد في مصر إن شاءالله

زايكم يا جماعة وحشوتني قويه والله بس ظروف معتني أكتب وانا دخلت قول لكم انا إن شاء الله يوم الاحد معاكم باذن لله
أنا كنت قولت لي همس الاحباب اعملوا تأجيل عشان اكون معاكم بس هو مش عمل تأجيل زعلت جدا منه بس بعد قال الاسباب قبلت الاعتذار مش لي نصيب ولو في نصيب أشوفكم
كل احد يشارك في الاعمال الخير ربنا يجعلها في ميزان حسناتكم

3 التعليقات:

Kiara يقول...

كان نفسي اشوفك ياقمر بجدددددد

اللقاء نصيب بجد

همس الاحباب يقول...

ان شاء الله نشوفك فى مصر
ونعملك لقاء مخصوص
يا ست الكل
وبعدين البؤجة كان ليها ظروف طارئة
عامة هاتى بؤجتك وتعالى واحنا فى انتظارك
تحياتى

Pablo (yo) يقول...

Great blog!!
I also have a blog and I would like to get at least a visit from every country. I still dont have any visits from Saint Helena, so I would really apreciate if you could vist me and leave a comment: http://albumdeestampillas.blogspot.com

Thanks,
Pablo from Argentina