السبت، 17 يناير 2009

الصداقه مش بتضيعي بسا هل

انا رجعت عارفين رجعت ليه عشان عندي خبر جميل عايزه اقول لكم بس قبل كل شي عايزه اقول لي كل احد شجعني انو ارجع شكرا بس انا مش كنت عايزه ارجع عشان همس قالت اهتج تعضني هههههههه انا قولت مالوا منها تشوف السودان ههههههههوبرنيس فالت اهتج فقط هههههههه بس ياريت تزوروا السودان بدون اي اسباب
يلا اقول لكم رجعت ليه عشان صديقتي عزيزه عليه طلبت مني انو ارجع واكتب خبر داه طبعا انا مره كتبت بوست انوفي صديقتي زعلنا مني كان كل واحد بيكتبلي تعليق وانا كنت بعمل باتعلقيتكم والحمد الله الان رجعنا لي بعض الحمد الله هي والله طيبة اوي فلبها ابيض ودمها خفيفه اوي طبعا نحنا انا وهي وغصون وهمس وايمي نعرف بعض لنا ثلاث سنوات يارب خلينا لي بعض ما تحرمنا من بعض
طبعا الشيطان عمره ما هيسيب البني آدم مننا في حاله أبدا وطبعا هوه عاوز إننا داميا نبقى في شحناء وتباغض ونكره بعض وللأسف إننا أوقات عزة النفس بخدنا بالإثم وتلقينا بنزعل من حاجات هافية نتيجة إن الشيطان بكبرها لينا يارب تبعد عننا الشطيان طبعا في ناس كانو قالوا لي بعث لها بوكيه ورد اهو بوكيه ورد عشان رجعنا لي بعض











ورد دي لي نور ربنا يحفظ لها سار وكريم يارب
















ا
دي لي همس بقولها باريت تبطلي نوم هههههههه تبطلي انو تحلمي ههههههههههه ياريت تبطلي نفرسينا معاكي هههههههههههههه




دي غصون هي في الكويت يارب ترجعي الي الي اهلها باسلامه بجد واحتشينا موووووووووووووت



ديلي ساره زواجه اسا مه يارب يسعدها في حيا تها يارب يرزقها بطفل يارب



دي لي ايمي يارب تساعدها في شغلها ويعطيها العافي يارب

21 التعليقات:

رابطة هويتي اسلامية يقول...

شارك معنا في حوارنا
غزة في قلب مدون
مع المهندس : الحسيني لزومي
الحوار موجود علي الرابطة شارك معنا في الحوار
كن إيجابيا وحاول المشاركة في إنشاء بلوجر فعال
حوارنا مستمر مع المهندس
متي دخلت سجل تعليقك بسؤالك أو إستفسارك بالنسبة للمهندس
مع تحيات
رابطة هويتي إسلامية

ولد مصري يقول...

حمدا لله على السلامة

كويس إنك رجعتي تاني

فعلا كنا مفتقدين أخت عزيزة

تحياتي

همس الاحباب يقول...

حمدلله على السلامة
والحمد لله انكم رجعتم لبعض
الصداقة شىء جميل
اهلا وسهلا بيكى بينا اخت عزيزة
تحياتى

شمس النهار يقول...

الحمد لله
انك رجعتي بالسلامه وكمان رجعتي لصديقتك
ماسمعتيش نجاة وهي بتغني
مااحلا الرجوع اليه
ربنا يبعد عنكم الخلافات

mahasen saber يقول...

يا حبيبتى وكل الورد ده ليكى
عشان رجعتى بالسلامه
وعشان ساعدتينى فى الارقام
الف الف شكر يا بلدياتى الحبيبه

princess يقول...

كل ده عشان مجيش السودان هههههههه
ماشى يا ستى
المهم حمد الله على سلامتك:)
نورتى

romansy يقول...

حمد الله على سلامتك والهدايا الجميله لاعز اصدقاء

ومش تسبينا تانى

Abd-Alrahman يقول...

مبروك
هكذا القلوب الصافية والمخلصة
كلها تتباعد وتتفارق ثم تعود
وفي الغالب تكون العودة بقوة اقوي من الماضي
اتمني لك حياة سعيدة مع صديقتك
وشكرا لهمس علي مجهوداتها في ترجيعك
يا سمسمة

اية كنتي عايزة تيسيبينا وتروحي علي فين ؟؟

ومين الي يدير لنا الاعمال
يا مديرة ؟؟


تحياتي لك وكل عام وانتي بخير

خادم الدعوة يقول...

الحمد لله فعلا الصحبة الحلال عمرها ما تضيع

عاشقة القمر يقول...

رابطة هويتي اسلامية
انشاءالله اهشارك منورين وسعدت بمرورك

عاشقة القمر يقول...

Walad_Masry
الله يسلمك اه فعلا متفيقنشكراانيك شجعتني ارجع

عاشقة القمر يقول...

همس الاحبابالله يسلمك الحمدالله رجعنا لبعض بجد انا مش بحيب احد يكون زعلان مني هذا فضل من الله
انو رجعنا اي بعض ايضا اهقول لك شكرا ساعدني في حاجات في مدونه

عاشقة القمر يقول...

شمس النهار
هلاهلا ازيك
الله يسلميك يارب يبعد عناخلافات والشطيان

عاشقة القمر يقول...

mahasen saber
شكرا ياحبيتي علي وكل الورد
ياحبيتي انا مش عملت حاجه تستهل انو تشكريني
داه واجب

عاشقة القمر يقول...

princess
ههههههههههههه اه عشان كده ياريت تزور السودان ههههههههههههه

عاشقة القمر يقول...

romansy الله يسلمك انت الاجمال

عاشقة القمر يقول...

Abd-Alrahman
هلاهلاهلاهلا حمدالله سلامه فيان انت مدة دي كلها
كمان مبروك انت رجوعك يارب تكون اقوي ههههههههههه كنت عايزه ترتاحوا مني هههههههههههههه

عاشقة القمر يقول...

خادم الدعوة
هلا
فعلا الصداقه مش بتضعي بساهل
سعدت بمرورك

همس الاحباب يقول...

الف مبروك على النيو لوك الجديد للمدونة
وعقبال مليون سنة تدوين
تحياتى

عاشقة القمر يقول...

همس الاحباب
شكرالك
كل فضل يرجع لك انت Walad_Masry
شكرا
لكم
كثير

همس يقول...

تسلميلى يارب سا سوما

وربنا ما يحرمنا من بعض