الأحد، 1 مارس 2009

خبر مفرح بس انا زعلت جداااااااااا

زايكم يا جماعه وحشوني جداااااااااااااااااااااااااااااااااا ان شاء الله الاحد ساعه 7 ونصف اهوكن في مصر انشاء الله
انا دخلت النت عندي موضوع عايزه اكتب فيه بس لم دخلت النت لقيت خبر انا مسنتيه من زمان مفروض خبر داه يكون مفرح بس طلع عكس انا زعلت جداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا لان انا بتدعي في كل صلواتي يحصل من مفترض انا اول واحده عارفه بس خاسره كنت اخرة واحدها عارفه بجد عمري مش زعلت زي هذا يوم لدرجة انو عياط بس بعد عياط قررت انو انا مش اكون طيبه اوي زي منا عمل كنت زي اول بجد لم تكون مشغول بموضوع احد مش عبرك بجد مشكله بس اه قول حمد الله انو هذه موضوع انو حصل بجد فرحت لي موضوع زعلت جدا عشان اخره واحده عارفه

1 التعليقات:

الازهرى يقول...

مش تزعلى خالص
دايما افرحى
يمكن يكون فى ظروف منعت من انك تعرفى بدرى عن كده

ومستنيينك فى مصر