الأربعاء، 20 مايو 2009

انا رجعت

انا عايزه قول لكم ليه مفيش بلدنا رجال انا بقصد بلدي كسلا لان كل السودان فيها كهرباء ماعدا كسلا والله الكهرباء تقريبا بتاجي ساعه فقط قالوا عملوا في تصليحات طيب كان فيان قبل الصيف شكلهم نايمين انا قصدي بلدي مفيش فيها رجال عشان مش تتكلموا مش بحتاجوا خلينا نموت بحار قالوا كهرباء هتسمير20 شهر علي حال كده بمذمتكم بترضوا تعيشوا كده

انا رجعت بس مش عارفه اكتب زي لان مفيش كهرباء بتاجي ساعتين فقط لم بنام بجد انا حزنيه جدا عشان عدم كهرباء وبلدنا بقيت مفيش في رجال ياخساره هو اهن ستحمل نعمل ايه لم لقي فرصه بدخل واكتب

لكم

10 التعليقات:

همس الاحباب يقول...

حمدلله على السلامة
وربنا يطمنا عليكى
وفى انتظار الجديد
تحياتى

شمس النهار يقول...

حمد الله علي السلامه
ليه مافيش كهربا وليه مافيش رجال

mahasen saber يقول...

خير الماسيج اليى بعتهالى قلقتنى

وايه بلدكوا مفيهاش رحاله دى احنا هنهزر دى السودان كلها رجاله

وبعدين حمدالله على السلامه بئه

بس وحشتينى يا سومه والله

عاشقة القمر يقول...

همس الاحباب
الله يسلمك ان شاءالله

عاشقة القمر يقول...

شمس النهار
الله يسلمك
بقول في تصلحيات اهتستمر سنه شويه
مفيش رجال عشان مش بختاجوا ولا بتكلموا

كيكى عوووووو يقول...

حمد الله على السلامه
طب هاتى كشاف ولا اى حاجة
عوووووووو

عاشقة القمر يقول...

محاسن الحمدالله وصلت بخير قصدي مفيش رجال في بلدنا كسلا عشان مش بتكلموا انتي كمان واحشتني جدا

عاشقة القمر يقول...

كيكى الله يسلميك عندي كشاف والبطيار وموالد بس مش بشغال تكيف ولا الكمبيوتر بس مروحه ولمبه
سعدت بزيارتك

hasona يقول...

السلام عليكم

حمد لله علي السلامة
عودا حميداً


وان شاء الله ترجع الكهرباء
وتعودي تكتبي كما كنتي وأفضل
ولعلها تكون فترة شحن جيدة

تحياتي

عاشقة القمر يقول...

hason
الله يسلمك
ياربترجع الكهرباء