الخميس، 2 يوليو 2009

عيد ميلاد مصريه متغاظه




السلام عليكم ورحمه الله ياجمااااااااااااااااااااااااااااااعه انا جبيت اكون اول واحدها احتفل بالعيد ميلاد مصرية ... لكن مغتاظة آ ند مفروسة هو مش اليوم ولابكرها يوم 17\7\::::::::



ان شاء الله انا مش اهوكن موجدها لان اهوكن مشغوله في فراح عمي وبعدو خالي الي نهاية شهر عادات وتقاليد زواج السودانية متعب جدا يعني من السبوع بنداء تجهيزات عشان كده انا حبيت عمل عيد همس من دلو وقت عشان اكون انا اول واحدها قول لها كل سنه وانتي طيبه عقبال 500 5سنه كفايه عليكي كده ههههههههههههه


بحب اقدملكم اليوم ..... اعــــــــذب تهنئة لاعذب احساس .. للي غلاها ماله قياس ...


كل عام وانتي اسعد الناس ................اليوم17\7
يصادف مولد اعز صديقة على قلبي وهي همس
وحبيت تشاركوني الفرحة ولاحتفال ويلا انقدم لهمس احلى التهاني بمن اتمنى لك من كل قلبي


المستقبل المشرف المليء بالسعاده و الفرح و الهناء
يا أول من دخل قلبي بدون إستئدان
و يا أول من قال لي صديقه بحنان
يا أجمل زهره تفتحتْ في ربيع البستان
و يا أجمل فراشه وقفتْ علي الزهور و هي متفتحه
و يا من رسمتي البسمه في وجوهنا
و محيتي من قلوبنا الهموم و الأحزان
أرجو ان تبقى صداقتنا و سعادتنا مستمره إلي الابد

و أرجو ألا يفرق بيننا أحد
و هل تفترق الروح عن الجسد ؟؟
نعم تفترق الروح عن الجسد
و لكن يحدث ذلك في حين صعود الروح إلي الرفيق الأعلى و أرجو ألا يحدث هذا إلا بعد عمر طويل
أكتفي بهذه الاسطر التي اهديها لك في هذا اليوم الذي انطتب لك فيه عمر جديد
, أتمنى أن تقبيلي هديتي البسيطه و أقول لك
كـــل عـــام و أنتــي بخيـــر
و كل سنه و انتي بمليون خير و صحه و عافيه
و إن شاء الله ربنا يجعل أيامك كلها سعاده في سعاده و أفراح في أفراح
و عقبال ما تطفي مئات الشموع
و اتمنى ان تتحقق جميع أمنياتك

لــكـ تهانــي صاغهــا صــدق الشعــورياعســى عيــدكـ مــدى الأيــام عايــد ",,


يلا اهنبدء احتفال



نبدا بعصائر













وبعدها سلطة فواكه لذيذة

















يلاحضروا الشمع والطراطيروكلنا نفضي بطننا للتورته


بس قبل ده كله نقولHappy Birthday
لهمس العسوووله










في نهاية عايزه قول شكرا لي همس الاحباب لانوا هو ساعدني هو عندوا لي همس مفجاه مش اهحرقها

37 التعليقات:

عاشقة القمر يقول...

انا اول واحدها اهقول لها كل سنه وانتي طيبه سنه جاي عيد ميلادك مع زواجك بس مش يكون سلف هههههههههه اتمناه لكي السعادة
طبعا هي ترود علي التعلياتكم بس النت عندها مش كويسه لم تعرف تدخل اهترد عليكم

همس الاحباب يقول...

كل سنة وهمس طيبة وعقبال 100 سنة وهى مفروسة اند متغاظة
ولفتة جميلك منك يا سمية
ربنا يخليكو لبعض ويديم الصداقة ما بينكم
وعيد ميلاد سعيد

همس الاحباب يقول...

وبعدين كده انا مضطر انى اتنازل واحترمك لانك من مواليد شهر العظماء 7
بس المفاجعة اللى غاظتنى وفرستنى انك 17-7
وانا ميلادى 17-7 شوفتى الحظ الهباب
مضطر انى اسكت خالص
ههههههههه

assafo anaroze يقول...

عيد ميلاد صاحبتك مبروك
اتمنى انها تكون سعيدة و انت كمان
دعوتي للتواصل مع مدونتي

Mafrousa يقول...

ياربيييييييييييييييي
دايما كده رزقى فى رجليا
كل لما اروح حته الاقى فيها يا حاجة تفرس
يا حاجة تتاكل
ههههههههههههههههههه
اولا مرسي كتير على مرور اهل السودان الشقيق على مدونتى اللى تفرس
ههههههههههههههههههههه
ثانيا انا لاقيت فروت سلاد و تورته و حاجة ساقعة
لكن مالاقيتش سندوتشات ولا محمرات ولا مشمرات
ههههههههههههه
ايه العيد ميلاد الارديحي ده؟
هههههههههههههههههه
ااااااه يمكن حتجيبولنا من الافراح اللى حتروحوها
عاوزين آكله سوداني حرائة مووووووت
تولع الفرسة اللى جوايا
اهو نار الشطة حتكون اهون من نار الفرسة
هههههههههههههههههه
تحياتي ليكي
و كل سنة و كل اللى عيد ميلاهم طيبين يارب
و مبروك لكل اللى حيتجوزوا يارب

همس يقول...

تسلميلى يارب يا سمية

ديما فكره يوم ميلادى

ربنا ما انحرم منك ابدا


وانتى طيبه

وديما معايا

همس يقول...

بس انا بعاتب على همس الاحباب

بقى انت هتتنازل وتحترمنى

يعنى الاول كنت .....

ماشى

عموما شكرا

عاشقة القمر يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
عاشقة القمر يقول...

همس الاحباب تسلمي كمان كل سنه وانتي طيب عقبال مائة شمعه

عاشقة القمر يقول...

همس الاحباب سبحانه الله دايما بتغاظه من بعص جاءت صدفه طلعت في نفس اليوم وشهر
الي متي اهتفضل تنقروا مع بعض هههههههه

عاشقة القمر يقول...

assafo anaroze
يارب دايما وانت نكون سعيدا

عاشقة القمر يقول...

واحدة مفروسة
هلاهلاهلا فيكي منورين
انا كنت عايزه عملها بس في ناس قالوا خلاص نحنا شبعنا مره جاي اهتلقي سلامتك من فراسه حاضر من عيوني اهجبيلك بس ياريت طالعه فراسه ههههههههههه

عاشقة القمر يقول...

همس كمان يارب ماتحرم منيك نفضل مع بعض علي طول

عاشقة القمر يقول...

همس
يلا عاتبوا مع بعضوالي صبح انا مش معاكم ههههههههههههههه

أحــوال الهـوي يقول...

كل سنه و همس بخير دي صديقتي اللدوده

و تحياتي لك و لاهلنا بالسودان

mahasen saber يقول...

كل سنه وهيا بالف خير وسلام

وعبال عيد ميلادك يا بنت بلادى

..........

ومليون مبروك لخالك وعمك يا سومه

طب مفيش عزومه كده

اجى السودان واستعيد ذكريات الماضى

ahmed_k يقول...

كل سنه وهمس بألف خير
وعقبال مليوووون سنه
بخير وصحه وسعاده
وربنا يديم المحبه والصداقه الجميله فيما بينكما
وشهر 7 ده زي ما قال خالد شهر العظماء فعلااااا
والحمد لله لحقته عالآخر في 29 بس كويس أحسن مكنت خبطت في شهر 8

خالص تحياتي

عاشقة القمر يقول...

أحــوال الهـوي
يارب تكون هي بخيردايما
يبلغ تحاتيكي ان شاءالله دايما تفضل اللدوده
سعدت بمروك

عاشقة القمر يقول...

mahasen saber
ان شاءالله دايما تكون بخير وانتي بخير
تسلمي ياحبيتي انا يوم 10\12
اكيد ياحبيت معزومه
تنورينفي اي وقت

عاشقة القمر يقول...

ahmed_k
يارب عقيال مليون سنه بس مش كثير مليون سنه هههههههههههه
بالعمر كله انشاءالله
يارب يدوم المحبه والصداقه الجميله بينا كويسه لحقت شهر 7 مش اتخبطت ههههههه

ديالا يقول...

كل سنه وانتي طيبه ياهمس

وبجد بشكرك ياسكره انك فاكره صاحبتك وبتهنيهيها بعيد ميلادها

تقبلي مروري

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

السلام عليكم

حبيبتى الغاليه سعدت قووى بمرورك الجميل لمدونتى المتواضعه
وان شاء الله يبقا الود بينا والتواصل

وكل سنه وهمس بالف خير ويارب يديم عليكم الحب يارب

تحياتى
اختك
انوسه

Unknown يقول...

كــــــل سنة وهى
وانتى وانا وهم وهن :)
وكل المواليد فى 17يوليو
كـــــل لحظة وهم جميعاً بالف
خير بصحة وعافية وسعـــــــادة
يارب ويفضل الحب الجميل اللى بيربط
بين المدونين وبعضهم يارب يارب يارب:)

Unknown يقول...

وكمان كل سنة
واستاذ خالد
همس الاحباب
طيب مادام
عيد ميلاده
يوم 17/7

عاشقة القمر يقول...

ديالا]
هلاهلاهلا منورين
انا اهرود عليكي لان همس النت عندها مهابه عندها بفصل كثير
وانتي طيبه اكيد انا همس مش صديقتي عن النت بدا نحناشوفنا بعضنا لم نزلت مصر هي صديقتي العزيزه عليه

عاشقة القمر يقول...

عاشقة الأحزان
كمان انا سعدت بمروك لي مدونتي ان شاءاللله اهبقي تواصل بينا
وانتي طيبه يارب بدوم علينا

عاشقة القمر يقول...

norahaty
وانتي طيبه وكل امة اسلاميه بخير
يارب يدوم علينا هذا ترابط ويفصفل بينا طول العمر
اهقول لكي نيابة عن همس الاحباب وانتي طيبه

موناليزا يقول...

كلك ذوق
وانت حد جميل اوى على فكرة:)
وكل سنة وانتى جميلة وطيبة وكل من تعرفيهم كمان بخير وسعادة
==
والف مبروك للعرسان وعقبالك يارب ان شاء الله قريب
وعايزينك بقى بعد الانتهاء من الافراح تكتبى لنا عن الطقوس فى السودان الخاصة بالافراح وبالتفصيل لو سمحتى:)

Kiara يقول...

كوووووووووووول سنة وهي طيبه وايه الاحتفالات الجامده دي :)

عاشقة القمر يقول...

موناليزا
هلاهلا منورين والله انتي كل ذوق انتي كمان اجمل وانتي طيبه الله يبارك فيكي عقبالك ان شاءالله اهكتب طقوس بس انا متغاظه من طقوسنا

عاشقة القمر يقول...

موناليزا
هلاهلا منورين والله انتي كل ذوق انتي كمان اجمل وانتي طيبه الله يبارك فيكي عقبالك ان شاءالله اهكتب طقوس بس انا متغاظه من طقوسنا

عاشقة القمر يقول...

موناليزا
هلاهلا منورين والله انتي كل ذوق انتي كمان اجمل وانتي طيبه الله يبارك فيكي عقبالك ان شاءالله اهكتب طقوس بس انا متغاظه من طقوسنا

عاشقة القمر يقول...

كيــــــــــــارا
انتي طيبه اه والله شهر 7 بيان كل احتفالات عقبالك

عاشقة القمر يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
عاشقة القمر يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
عاشقة القمر يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
عاشقة القمر يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.