الجمعة، 9 أكتوبر 2009

تهنئة لي همس الاحباب

معلش ياجماعه انا افتكرت انو الاسم شابي ولد ههههههههههه اسفه جدا لي غلطة حصل
شكلوا مدونتي هتكون مدونات الافراح يارب تدوم الافراح



الف الف الف مبروك لاخونا همس الاحباب

المولودة ((
شابى))



و يتبى بعزك و عزه يا رب

و الف الف حمدالله على سلامة المدام

الف مبرووووووووووك
و عقبـــــال ما تخـــــاويه

ربنا يديم عزه و تكبر تبقي مهندسه قد الدنيا ياهلا بيه وبقدومه اسعد الكل بوجوده نعمه من الرب شوفته وكل الي حوله يحبون
جعله الله من بنات السلامة

وأقر به عيونكم

أخي العزيز الاهمس الاحباب




كنتوا بالعيلة 2

واليوم بقدومه 3


عقبال اللي بعده يا رب


وتزيد العيلة أحباب





بقدومه هلت البشاير

وبصوته هز المشاعر


الله يحميه من المخاطر


ويجعله دوم طيب الخاطر






بكرة تمر السنين


وتشوفوه أحلى الشباب


يوقف جنبكم ويعين


وكل المصاعب تلين





حملتيه تسع شهور


واليوم جاه ألف مبروك


والكل وهبه أجمل شعور


وصار بالعيلة مشهور






يا هلا بيه وبقدومه

أسعد الكل بوجوده


نعمة من الرب شوفته


وكل الي حوله يحبونه






بقدومه أشرقت شمس الشموس

وصار بهجة كل النفوس


نور على دنيانا وجوده


ومن اليوم بنحجزله أجمل عروس








تبدلت بوجوده الاوضاع


وصار كل شيء رائع


الله يديمه لكم يا رب


ويبعد عنكم الاوجاع




ما شاء الله
العين تسر من جماله

تبارك الله


يا زينه في دلاله






زمان أول تحول


ما حد يبقى على حاله


بقدومه كل شيء يتغير


الله يديم الفرحة ويبعد الزعل





أخي العزيز

الاهمس الاحباب"



نقره على هذا الشريط لتكبير الصورة




و يتربى بعزك
و يتربىه بعزك





و أحلى دبدوب

لأحلى شابي




13 التعليقات:

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

مممممممم

اول تعليق ليا هنا انا وبس

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

والتانى كمان عشان خاطر المولود الجديدج

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

انتى ياقمر صاحبة واجب عقبال ما نحتفل بيكى ان شاء الله يارب
ونعمل احسن من كده بكتير

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

بوست زى العسل
وكلمات اجمل
مليون مبروك عليك البنوته شابى يا خالد
وتتربى فى عزك وربنا يحفظها هى واختها همس

امين يارب العالين

مودتى
ايناس

hasona يقول...

السلام عليكم

ألف مبروك للجميع
ومبروك لهمس الاحباب
وعبقال الجميع

عاشقة القمر يقول...

عاشقة الاحزان دايما انتي تعليق الاول هو انتي قعدجنب الباب ههههههههه
والله بجد مستحي منيك عارفه نفسي مقصر
بس ظروف مش بدخل كثير مدونة
تسلي ياحبيتي انتي مدونتك كمان احلي

عاشقة القمر يقول...

hasona عليكم السلام
الله يبارك فيك عقبالك

همس الاحباب يقول...

ربنا يبارك فيكى يارب
وعقبالك يا جميل
ربنا يسعدك ويكرمك ان شاءالله
دايما سباقة بكل خير
واسف جدا لانشغالى وتقصيرى معاكى الفترة الماضية
تحياتى

عاشقه الرومانسيه يقول...

شابى دى بنت
(:
وفى قبلها همس
يعنى هما كانوا 3 وبقوا 4

شفت ياخالد؟
علشان اقولك الاسم مش معروف
اهى افتكرته ولد
S:

عموما مبروك ما جالك ياخالد وتتربى فى عزك وفى حضنك وحضن امها يارب

عاشقة القمر يقول...

هس الاحباب الف ميرو بنوته
اللهم امين
لابدا انا مقصره

عاشقة القمر يقول...

عاشقة رومانسية
هلاهلاهلاهلا منوره مدونتي
انا فتكرت انو الاسم ولد
الاسم جديد يواهياعاشقة رومانسيه قول له
هههههههه
بس مش مشكلة انا عملت تعديل

mahasen saber يقول...

ايه ده انا مش فى الدنيا ولاا ايه

معرفتش ان ربنا رزق ابو همس باخ لهمس الا منك يا سومه

ربنا يبارك لابو همس فيما رزق ويجعله مولود مبارك وسعيد وبار بوالديه ان شاء الله تعالى

عاشقة القمر يقول...

هلا يامحا سن
انا عملت تعديل قولت هي اخت مش اخ
مشكورة علي مرورك