الخميس، 10 ديسمبر 2009

عيد ميلادي وعيد ميلاد و Purplewaves وعيد ميلاد أبي

تحديث

@@@@

حدث خطأ غير مقصود فى ادراج اسم Bluwave

بدلا من


Purplewaves


اللذى يتصادف يوم عيدميلاده يوم 16ديسمبر

كل سنةو هو طيب

و نأسف عن هذا الخطأ الغير مقصود

-------------------------


الحمد لله اهو عدت سنين من عمري


بحلوها ومرها ياريت لو غلطت في احد يسامحني

وتمناه من الله أن يزودني طاعة وتقرب إليه أكثر

وتمناه في سنه دي ربنا يكتب لي الحج ويسهل لي أموري كلها

الحمد لله كسبت ناس كثير في عالم تدوين مش شوفت منهم إلا الخير

أتمنى من الله يحقق لي أنا عايزه ثلاث سنين و5 شهور أنا منتظر

انو ربنا يحقق لي الشغل أتمناه من الله سنه دي انزل الشغل يكون كويسه يعوض صبري

طبعا اليوم مش عيد ميلادي لوحدي أنا و

Purplewaves

صدفه رهيبة نكون في نفس اليوم هو يوم 10 شهر 12

وأبي عيد ميلادها يوم 11 شهر12

آبدا

الاحتفال نحن ثلاث يعني استخسروا يعني كل واحد يدخل ومعاه ثلاث هدايا ههههههههههه

تزين لي عيد ميلاد



تفضلوا شكولاته


يلاتفضلوا العصير





يلان طفي الشمعه
و بحب اغنيلكم

HAPPY BIRTH DAY TO YOU
HAPPY BIRTH DAY TO YOU
HAPPY BIRTH DAY TO Maha
HAPPY BIRTH DAY TO YOU

تستطيع أن ترى الصورة بحجمها الطبيعي بعد الضغط عليها



يلا علي شاي تورته








لكم من قلبي كل الحب



بعدها قدم هديه لي

Purplewaves

وهمس الأحباب عشان مغلبه أوي هههه ياريت سامحين


أيضا هديه لي مدونين





أبارك لنا بيوم ميلاد العمر
وأطلب من ربي يحفظنا طول الدهر
وأقولها كل عام بخير وعقبال مليون عمرههههههههه شوفتو زي مليون عمر

29 التعليقات:

همس الاحباب يقول...

كل سنة وانتى طيبة
وعقبال 100 سنة
وكل المدونين طيبين
وعيد ميلاد سعيد
وربنا يحقق كل امانيكى

Mafrousa يقول...

happy birthday to you
كل سنة و انتى طيبة ياقمرة و عقبال 100 سنة يارب
كلها هنا و سعادة و خير
و الهدية حبعتهالك على السودان
ههههههههههه

blue-wave يقول...

اولا
كل سنه وانتى بالف خير
ثانيا
مبسوط اوى انك افتكرتينى
بس انا عيد ميلادى 16 مش 10
عموما بجد ميرسى مرة تانيه
وكل سنه وانتى بالف خير

دعاء عويضه يقول...

كل سنة و انتى طيبة يا سوما يا قمر و يا رب عقبال 1000000 في خير و هنا و طاعة لله عز و جل
و ان شاء الله ربنا يستجيب و يحققلك كل اللي بتتمنيه
ياااااااااااااااا رب

كل سنة و انتى طيبة يا قمري

حنين يقول...

كل سنه وانتى طيبه ياعاشقه القمر
وعقبال مليون سنه وتحققى كل اللى نفسك فيه وشكرا على زيارتك
وان شاء الله نكون اصدقاء ونتواصل
دايما على خير

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

كل سنة وهما بالف خير

عيد ميلاد سعيد وعمر مديد

وحشتينى

ايناس

عاشقة القمر يقول...

همس الاحباب وانت طيب
وعليكي بجد مشكوره علي بذل عملتوا معايا

عاشقة القمر يقول...

وواحدة مفروسة
وانتي طيبه ياقمر يارب سنه الجايه شوفيك سعيدة مبوسطه
هدتيك كانها وصلت مشكوره

عاشقة القمر يقول...

Blogger blue-wave
وانت بخير
سبحانه حصل خطاء ايضا طلعت مواليد شهر 12 علي عموما كل سنه وانت طيب

عاشقة القمر يقول...

dodoo
هلاهلاهلاهلا انتي هنا ياجميله وانتي طيبه يارب ربنا يستجب لي
تسلمي ياقمر

عاشقة القمر يقول...

حنين
هلاهلاهلا منوراه مدونتي انتي طيبه ان شاءاللهاهكون بين تواصل

عاشقة القمر يقول...

إبتسامة ملاك
وانتي طيبه ياحبيتي
انتي كمان حوشني
مبروك الاسما جديد

صبرني يارب يقول...

ما شاء الله

على راي شاديه يارب كتر اعيادنا

كل سنه وانتى طيبه يا جميل

انتى وابي وبلو ويف

Empress appy يقول...

اولا ميرسى على التورتات كلها ثانيا ميرسى على اتصالك وكل سنه وانتى طيبه يا قمر وبخير

عاشقة القمر يقول...

صبرني يارب
هلاهلاهلا منوره انتي طيبه يارب كل ايامنا تكون اعياد
شرفتني

عاشقة القمر يقول...

Appy
هلاهلاهلا مبن هنا مععقول
شرفتني
وانتي طيبه ياقمر
علي ايه ميرسي حاجه بيسطه

حنين القلب يقول...

كل سنه وانتى طيبه يا سومه
وانتوا كلكم طيبين
ويا رب يحقق ليكى كل اللى بتتمنيه ويا رب السنه الجايه تكونى لقيتى الشغل والعريس
هههههههههههههههههههه
ربنا يوفقك ويسعدك

عاشقة القمر يقول...

حنين القلب
انتي طيبه
يارب تحققه لي كل شي انا عايزه

عاشقه الرومانسيه يقول...

كل سنه وانتى طيبه ياقمر
(:
بافرح لما الاقى حد من نفس البرج بتاعى
(:
ربنا يحقق احلامك كلها يارب

عاشقة القمر يقول...

عاشقه الرومانسيه
وانتي طيبه ياجمليه
حمدالله لقيت احد معاكي في البرج

blue-wave يقول...

وانا ماليش هديه؟؟؟
عااااااااااااااااا

أميرة الأحلام يقول...

كل سنه وانتى طيبه وعقبال مليون سنه
وربنا يحققلك كل الي بتتمنيه يارب
تحياتى لكي

rovy يقول...

كل سنه و انتى طيبه يا قمر و بابا كمان طيب و عقبال 1000000سنه يارب و ربنا يسعدك و تحققى كل احلامك يارب و كل سنه و الدكتور عمرو طيب هو كمان و حالا حأروح اقوله كل سنه وانت طيب

مودتى و تحياتى لكى

mhmdwahab يقول...

تخيلى بقى مين بيزورك فى عيد ميلادك
محمد عبد الوهاب
يلابينا نقول سوا عقبالك يوم ميلادك لما تنول كل اللى شغل بالك يا قلبى يا عاشقة القمر
وكل سنة والسودان ومصر والسودان بخير وسلام

Unknown يقول...

كـــل سنة ولحظة
وانتى وكل الاحباب
بالف خير وووووومعلش
متأخرة شوية: بيقولوا
أن تصل متأخراً أحسن
من ان لا تصل ابداً
كل لحظة وأنتِ بالف خير.

Kiara يقول...

كوووووووول سنة وكلكم طيبين

معلش جت متاخره بس كنت غايبه بئا

شفـقــة و إحســــان يقول...

كل سنة وانتى طيبة يا قمراية
بس انا عايزة تورتة لوحدى ماليش دعوة
تحياتى

شمس النهار يقول...

ازيك
كل سنه وانتي طيبه عقبال 100 سنه

انت وصديقتك

وحشتيني
وشكرا علي سؤالك عليا فيكي الخير

سلامي

princess يقول...

عاشقة قمر
********
طول عمرك جدعة وبالنيابة عن باربل ويفز لانها اختى مش صاحبتى عشرة 6 سنين بقى بقولك ميرسى يا جميلة
وكل سنة وانتى بخير :))