الاثنين، 28 ديسمبر 2009

شكرا

زايكم باجماعه شكرا لي كل أحد سأل مني أنا في العاصمة عشان ماما تعبانه شويه
كل عام انتم بخير بمناسبة سنة جديد يارب سنه جايه يعوم السلام في جميع دوال العربية وتحرر فلسطين والعراق يجعل السلام في السودان
كل مدونين ربنا يحقق أمنياتكم
دعواتكم لي بجد أنا محتاجة جدا لي دعاء

21 التعليقات:

كلام عيب يقول...

الف سلامه للوالده الغاليه و ربنا يشفيها ان شاء الله
و يحقق كل دعواتك

شمس النهار يقول...

ازيك
كل سنه وانتي طيبه

وسلامة ماما الف سلامه يارب
ان شاء الله تخف وتبقي زي الفل

سلامي

blue-wave يقول...

كل سنه وانتى بالف خير
والف سلامه للوالدة
وربنا معاكى

أميرة الأحلام يقول...

كل عام وانتى بخير وربنا يارب يحققلك كل امانيكى وتكون سنه سعيده على الجميع
والف سلامه لوالدتك وربنا يخليهالك

حنين يقول...

كل سنه وانتم طيبين
وسلامه واللدتك
ربنا يحفظهالك

همس الاحباب يقول...

كل سنة وانتى طيبة
والف سلامة على والدتك
ربنا يتم شفائها على خير
تحيااتى

قوس قزح يقول...

كل سنة و انتى طيبة يارب
و ان شاء الله الوالدة تتحسن و تبقى صحتها كويسة
الف سلامة عليها

Unknown يقول...

الف سلامة على الوالدة
ويارب يشفيها ربنا
وكل عام وانت بخير

Unknown يقول...

التدوينة السوداء
ادعوا كل المدونين الشرفاء الى عمل تدوينة سوداء يوم 15/1 اعتراض على الجدار الفولاذى جدار العار والخزى

نهر الحب

rovy يقول...

ازيك يا قمر ..
كل سنه وانتي طيبه
الف سلامه على ماما حبيبتى ..
ربنا يشفيها يارب و يخليكوا لبعض
ان شاء الله اقوم بالف سلامه و ابقى طمنينى عليها ..
سلامى لماما و لكى حبيبتى

عاشقة القمر يقول...

كلام عيب
الله يسلمك
ياربيشفها يحقق شي انا عايزه

عاشقة القمر يقول...

شمش النهار
هلاهلاهلا وحشتني اوي
وأنتي طيبه
الله يسلمك

عاشقة القمر يقول...

blue-wave
وانت طيب
الله يسلمك

عاشقة القمر يقول...

أميرة الاحزان
انتي طيبه
الله يسلمك
يارب

عاشقة القمر يقول...

حنين
وانتي طيبه الله يسلمك
يااااااااارب

عاشقة القمر يقول...

همس الاحباب
وانت طيبه الله يسلمك
يارب
شكرا علي سؤالك عليه

عاشقة القمر يقول...

قوس قزح
وانتي طيبه
الحمدالله احسن شويه

عاشقة القمر يقول...

نهر الحب
وأنتي بخير
الله يسلمك
انشاءالله يانهر الحب

عاشقة القمر يقول...

rovy
وأنتي باخير
ياعسل
الله يسلمك هي الان الحمدالله كويسه

TWEETY يقول...

ازيك ياابلة
اخبارك ايه
انا جيت ازورك بس معلش انا مش بقرأ المواضيع علشان انا مبفهمش ايه اللى مكتوب بس اكيد لما اكبر هفهم
ابقى زرورينى ماشى

Bebedores do Gondufo يقول...

Good.