الاثنين، 8 سبتمبر 2008

رمضان كريم تصوم وتفطروا علي الخير

كل عام انتي يخير امي رياب يعطيك العافيه ياغاليه مانترحم منك يارب كل عام انت بخير وابوا يسعد يارب كل عام انت بخيرواخويا الكبير يارب اشوفك عريس وكل عام انت بحير اخوايا الصغير واشوفيك مهندس كبير وكل سنة انتي بخير ياحبيتي اخني اشوفيك فتحها صدليه
كل عام انتم بخير الي اهالي كلهم بدون فرز لي صحابى المدونين لكل المسلمين فى العالم كله كل عام عام انتم يخير لكل اصحابى نور يارب يعطك صحة والعافيه وساره يارب اشوفيك مولدك وايمي وهمس غصون اشفوكم في بيتوكم همس يارب كمان اشوفيك حصلت علي وظفيه يااااااااااااااااارب
يارب في رمضان داه يبعد عننا الحرامية ههههههه اهتقول بنت داي مجنونه ولاايه ايه جيب سرية الحراميه في ر مضان لام ش مجنونه اهحكي لكم قصة الحراميه
في اول يوم من رمضان رواحتي افطار معاي جدتي بعد الافطار خرجت مع بنت خالي مشوار صغير روحنا لم رجعنا جالسنا مع بعض جيت خالتي مع بنتها الامواره صارنا نلعب فيها اصلا جدتي ساكن معاها خالي البيت مقسوم الي 2 نحنا كلنا بسلامتنا جا لسين في البيت جدتي خالي زواجتها خرجوا مع بعض ولد خالي جالس في غرفه بذاكر وثاني نايم في غرفة خالي حتي نحنا مش ذكرنا نروح نشوف هو صغيرة وبعادين زواجت خالي رجعت لفيت غرفه بتاعتها مقلوبه وشنطة في راس دولاب مانزل تخليات خالي هو عمل كدة زعلت وكانت مستنياه عشان تقول له ليه عملت كدة لفيت مفتاح الخزنية فيه فبوس علي السرير فيه ابنه نايم لم راجعة خالي قال لها انا مش كنت معاكي انا مش دخلت البيت راحوا علي دولاب كان مقلوبه كتشفنا احنا لم جالسين داخل حرميه عمل هو عايزه اخذا من خالي مليون جنية لم جية يفتح خزنيه حسس بانه في احد جيه انا فعلا سمعت انا بنت خالي بابا فتح بقول داه مين بتقولي ممكن اخوايا بس الحمدالله ولد خالي مش قام من نوم كان اهدخل في صدمة خالي بقولي انا قبل ماخرج سمعت احد فتح باب بمفاتح قالت مين مفيش احد ردت عليه قالت ممكن العيال بيكون في وثت داه تخبب فيه الشحرة لقيت ما خالي خرج كلام داه كله حصل بعد صلاة التروايح
اهو ناس حتي في رمضان مش بتخاف ربنا يهديهم الحراميه

27 التعليقات:

princess يقول...

عاشقة القمر
الناس اللى قلوبها ماتتت مبيفرقش معاها رمشان او غيره
ربنا يهديهم
تحياتى

يوميات مواطن مصرى يقول...

كل سنه وانتى طيبه وبخير وسعاده ان شاء الله

بس انا مش عارف اقرا النوت كويس

همس يقول...

نووووووووووووووحى

لازم تسحييلى كدا يا سميه

مااااااااااشى

فاكره مقابلتنا فى رمضان السنه اللى فاتت

يارب تتكرر تانى واشوفك ديما بخير


وكل سنه وانتى فرحانه ومبسوطة
وقلبك مطمئن برضا ربنا عليكى


وكل سنه ونفضل اصحاب ديما

وكل سنه وانتى طيبة

ورمضاااااااان كريم يا قمرى

عاشقة القمر يقول...

هلا برنيس فعلا ناس قلوبها مات يارب تهديهم

عاشقة القمر يقول...

يوميات مواطن مصري وانت طيب شكرا يزرياتك لي

عاشقة القمر يقول...

هلا هلا هلا القمر ظهر عندي همس عندي انا فرحانه جدا بزرياتك لي يارب مره جيه نتقبال في السودان تزورني في السودان الايام حلو كان والله

عيون تدمع يقول...

كل سنة وانت طيبة اولا
وبجد موضوع جميل
وفى ناس كتير كدة مبتفرقش معاهم
ودمتِ بكل خير

عاشقة القمر يقول...

هلا عبون تدمع كل عام انت بخير شكرا فعلا ناس بيقيت مش بتفرق معاهم ربنا يهديهم

elsha3er يقول...

السلام عليكم انا احمد الشاعر من مصر ويارب يهدى كل العاصين فى الشهر المبارك دة ارجو ان نكون على تواصل


احمد الشاعر

عاشقة القمر يقول...

احمد الشاعر شرفتني يارب بهدي جمبع فعلا

شيتوس الاهلاويه اووووي يقول...

ازيك؟؟
ميرسي اوي بجد علي تشريفك لمدونتي ويارب دايما منوراني
وبجد دعواتك جمييييلة اوووي
ربنا يتقبل منا ومنك
كل سنة وانتي بخير
أختك شيتوس

Mafrousa يقول...

انا جييييييييييييييييييييييت
المدونة لطيفه
و كل عام و انت بخير

Ahmed Al-Sabbagh يقول...

كل سنة وانتى طيبة وبخير يارب

ويبعد عنكم وعنا الحرامية

:))

الأختان:عاشقة الشهادة وعاشقة فلسطين يقول...

كل عام وأنتم إلى الله أقرب...

تقبل الله صيامكم وقيامكم وطاعتكم...

دمتى بخير اختى الحبيبة...

nona يقول...

كل سنة و انتى طيبة و ربنا يعود الايام كلها علينا بخير
ما تستغربيش من الاى الناس بتعملة فى رمضان لان الحرامى مش فارق رمضان من غير رمضان دية حتى فرصة الناس بتبقا مشغولة بتراويح و المسلسلات
تعرفى ان اختى اتسرقت اول يوم رمضان الموبيل و المحفظة و كانت قبل الفطار يعنى حتى مش سايبين الناس و هما صايمين
ربنا يبعد عن شر اولاد الحرام

عاشقة القمر يقول...

شيتوس
اللهم امين

شكر لزيارتك لي تشرفني في اي وقت

عاشقة القمر يقول...

احمد الصباغ
وانت طيب اللهم امين يباعدو عنا وعنكم

عاشقة القمر يقول...

عاشقة الشهادة وفلسطين اللهم امين
منورين يارب دايما منورين

عاشقة القمر يقول...

nona
اه والله احنا جينا قبل رمضان في رمضان لي خال مش سيبنا احد في حالوا
يارب ببعدو عنا وعنكم ويهديهم

انى احبكم فى الله يقول...

مدونتك جميله يا عاشقه القمر وتحياتى ليكى على المواضيع الجميله والبوست الجميل وبجد اسم عاشقه القمر اسم جميل تحياتى ليكى عليه

مش لاقية اسم يقول...

السلام عليكم اختى وحببتى فى الله عاشقة القمر

يارب يبعد عنك وعننا وعن كل الناس الحرامية

وربنا يهديهم ويرجعلهم عقولهم

وشكرا على تشريفك مدونتى تقبلى مرورى

حكيم النيل يقول...

كل سنة وانت طيبة وشكرا على تشريفك مدونتى

عاشقة القمر يقول...

اني احبكم في ا لله
شكرا لك بس انا بجد عاشقة القمر بحب رويه القمر ههههه شويه جنونه

عاشقة القمر يقول...

مش لاقيه اسم
فعلاوربنا يهديهم ويرجعلهم عقولهم

عاشقة القمر يقول...

حكيم النيل
وانت طيب

جنّي يقول...

ربنا يكفيكم شر اللصوص

في رمضان تصفد مردة الشياطين اما البني ادمين ربنا يكفينا شرارهم

عاشقة القمر يقول...

جني
يكفك ويكفينا شرارهم