الاثنين، 10 نوفمبر 2008

التاج

معلشى يا جماعه التيجااااااان التاج من برنيس من نونا من اختكم في لله شكر لكم
اخش فى الموضوع على طول************************
ماذا لو اعطيتك ثلاث وردات من هم الاشخاص الذين تهديلهم الورد دا ؟
أمي
أبي
أخواتي همس نونا برنيس اختكم في لله
ماهو هدفك فى الحياة ؟
حفظ القران
بر والولداي
ان اكون راضيه وقنوعه اتمام الدارسه نيل الشهاده المبتغاه واالباقي
ماهيا اجمل مقوله سمعتها .؟؟
ربنا يعطيك العافيه
الله يجزيك خيرمن سمو اخلاقك والله
ربنا يجعل في ميزان حسناتكم
تعطى كام فى الميه لانتمائك لوطنك ؟
مائه في مائه ولوصح لي ان استشهد في سبيله وطني لما ترددت
لو تزوجت وانجبت اذكر اسماء الاولاد والبنات اللى تحبهم ؟؟
الاولاد عبدالرحمن وعماد وتامر
البنات هاميس وغصون ثريا وهاد زنيب علي اسم صحابتي من المغرب
لو اتعرضت عليك رشوة وانت فى زنقه هتعمل ايه ؟ سأفعل ماأمرني به المولي عز وجل في سورة ( ومن يتقي الله يجعل له مخرجا ويرزقه من يحث لا يحتسب)
قول تلت صفات فى تلت كلمات توصف بيها نفسك ؟
صرحيه صبور ولكن لم نتفجر مفيش احد يقدر عليه هههههههههه
وافيه بحب التسامح جداااااااااااا
بحب مواعيد
اول مرتب ليك ولو هتجيب هدايه لعلتك هتجيب ايه لكل فرد
سأشتري تذاكرللعمر واعتمر انا ووالداي وأخواتي (إختصرتها)
اهم صفه فى شريك حياتك
يكون متدين بصلي يصوم يخاف ربنا
بتحب السفر ؟ طب ايه المكان اللى عاوز تروحه دلوقتى من غير تفكير ؟
هههههههههه بموت في السفر تركيا الاردان الكويت الامارات ماليزيا فلبين هههههههههههههههههه كل العالم
تحدث عن ستة اسرار قد لايكتشفها من يقابلك للمرة الأولي
لاأعلم ولكن اعدكم اني عندماأقابلهم في المرة الثانيه سأسلهم عن الاشياء لا يكتشفها في للقاء الاول ههههههههه
( عجزني الاجابه)
بدات التدزين من امته ودخلت عالم التدوين ازاى ؟؟
شهر 6/2008
سمعت عنه عند همس لكن لم ادخل لان النت كان فاصل لي فترات طويل
ايه كان انطباعك فى البدايه ؟
كنت في غاية الدهشه والفرح والسعادة
ايه اهم حاجه اتعلمتها من التدوين ؟
تعلمت كيف اعجب بأناس من خلال أقلامهم تعلمت أحاور ان احترم الري الاخر تعملت ان لاخفي شخصتي خلف اسم مستعار وان لا جعل من نفسي اسما وهميا في عالم وهمي تعلمت ا ترك بصمه خير في كل صفحه ار تادها والكثير الكثير
حاسس ان التدوين ليه تاثير؟
احيانا قد يستفد من المواضيع المميزه التي تصادفك
اذكر خمس احلام تخص ماضيك تحلم فيها بتغير اشياء ماذا كان ستعدل وماذا ستترك؟
ان يعود مجد الاسلام
ان يعد الامن والسلام
ان تعود كل الارضي
المغتصبه لشعوبها
ان يعودعهد الخلافه
الاسلاميه وعهد البيعه
ان يكرمني الله بذريه يعزبها الاسلام(أمين)
السفر- الدراسة
اذكر شخصين غير متواجدين فى حياتك حاليا وتود ان يتواجدو فى الان او فى حياة اولادك مستقبلا
زنيب من المغرب
همس من الكفر الشيخ
اذكر شخصين غير متواجدين فى حياتك حاليا وتود ان يتواجدو فى الان او فى حياة اولادك مستقبلا
طالما ليسا متواجدين في حياتي كيف اعلم لي أن أعرافهما؟
اما فيهم يخص اولادي فأتمني لا يخذلني فيهم وان يجعل في طريقهم خيار البشر
على من تطلق الرصاص
علي كل ماتجرا تطاول علي الخير البشريه
محمد صلي عليه وسلم
لوووووووووووووووووووووووي
خلصت والله انا كل مايجب نزل تاج الكهرباء تقطاع
او يكون معاي ضيوف
قول لي حمد علي سلامه
انا مش بجب التاج ياريت مفيش احد يبعتلى تيجان
لكم مني اعطر التحايا وأزكي السلام

31 التعليقات:

Empress appy يقول...

الاولاد عبدالرحمن وعماد وتامر

انت اخترت تلات اسماء ملهومش علاقه ببعض هههههههههههههههه

بس ربنا يديكى اللى فى بالك

مـحـمـد مـفـيـد يقول...

اجابات مميزه

عاشقة القمر يقول...

ههههههههههههههههههههه عبدالرحمن علي اسم بابا لان احلي بابا في دنيا
عماد داه اعزاء ناس هو اخوايا في لله من فلسطين
تامر اسم عجبني
فهمتي
ههههههههههههههههههه

عاشقة القمر يقول...

مـحـمـد مـفـيـد
بارك االله فيك
سعدت بمرورك

أسير الجراح يقول...

بسم الله ما شاء الله

اجابات جميلة

وربنا ينويلك اللى فى بالك


واولها هى تذاكر العمرة

بجد سعدت بتعليقى فى مدونتك


كل التقدير


اسير الجراح

princess يقول...

اجابات جميلة يا سمية
بس حلوة حكاية محدش يبعتلك تيجان تانى دى ههههههههه
تحياتى

كـــيــــــــارا يقول...

هههههههههههههههههههههه


حلوه مش بتحبي التاج

طب انا هبعتلك بقي تيجان عندي 9

اجاباتاك عثل ذيك

عاشقة القمر يقول...

أسير الجراح
شكرا للهم امين
كمان برضو لو ربنا قدرنا تذاكر للحج

عاشقة القمر يقول...

princess
ازيك ياقمر
انتي فيان
انتي اجمل
والله عظيم انا مش صدقت انو خلصت التاج من اليوم انتي بعثت لي كل مايحب نزل التاج يحصل حاجه
ا انا قولت ليكم قول لي حمدالله علي سلامه
ههههههههههههههه

عاشقة القمر يقول...

كـــيــــــــارا
ليه ياختي عملت ليك ايه
هههههههههههههههههههههه
اهقتلك لو بعث لي التاج
اهجي عندك في بور سعيد ههههههههههههه
والله انتم مش شفتوا انا عشان نزول بصعوبه كل مره تحصل حاجه وبطل نزلوا
الحمدالله خلصت

كـــيــــــــارا يقول...

انا بقي مش من بورسعيد

كيكيكيكيكيكيك

ومش هتقتليني عشان بتحبيني

عاشقة القمر يقول...

هههههههههههههههههه
من حلوان افتكرات
هههههههههههههههههه
اهجيه حلوان
ههههههههههههههه اهقتليك

كـــيــــــــارا يقول...

تؤتؤتؤ

مش هتقتليني عشان انتي بتحبيني :)

عاشقة القمر يقول...

ههههههههههههههههههههههه مين قال لي ان بحبك هههههههههههههههههه لو بعثت لي مش بحبك ههههههههههههههههههههههههه

romansy يقول...

ايه الخير الكتير دا
دى كلها تيجان

يلا يا اميره بقى

اجاباتك جميله
وربنا يسعدك ويحققلك احلامك يارب

nona يقول...

مبروك على حل التيجان المتاخرة

اجاباتك جميلة و اية دة يا بنتى كل احلامك و امنياتك للاسلام و المسلمين
ربنا يكرمك يا سمية بالزوج الصالح و الذرية الصالحة ويحقق كل احلامك يا رب

همس يقول...

ان جييييييييييييت

ازيك يا بطتى


يارب تكونى بخير كدا


اسمى منور فى التيجان ...ايه الهنا دا


اجاباتك حلوه يا سمسمة

وربنا يوفئك

اشوفك على خير

شمس النهار يقول...

صحيح التيجان متعبه بس الواحد لما بيشوف الاجابات بيعرف الشخص اللي بيجاوب اكتر

عاشقة القمر يقول...

romansy
اللهم امين كمان يحقق احلامك انت


منورين

عاشقة القمر يقول...

nona
منا قالت اسفه انا مش صدقت
خلصت مره لم انتي بعثت لي انا كنت تعبانه تاني الكهربا بتقطاع مره ماما بتطلب مني حجات تاني انشغلت في فراح عمتي
انشغال شوقت بقي
هههههههههههههههههههههههه
مفروض تقولي
حمدالله علي سلامه ههههههههههههههههههههههه

عاشقة القمر يقول...

همس
مرحبا مرحبامنورين

انتي تستهلي كل الخير عشان كده لازم اسمك يكون في مدونه
ياريت تكوني دايما منورين
اللهم امين
كمان يوفئك
يارب
علي فكر ها انا اهغيب شويه
اشوفك علي الخير

عاشقة القمر يقول...

شمس النهار
ازيك منورين
فعلا هو متعب
اهو لقيتنا ايه اي شخصيه بقي هههههههههههههههههههههه

همس الاحباب يقول...

بسم الله ماشاء الله
اجابات مميزة
وتاج جميل
كنتى موفقة فى الاجابات
وربنا يكرمك وتحققى كل ما تتمنيه
بس لماذا لاتحبين السفر الى مصر مجرد سؤال ؟؟؟
لانى اعرف انك من السودان
تحياتى

عاشقة القمر يقول...

همس الاحباب
شكراانت اجمل
ام سؤال مصر انا دايما ينزل في مصر
دايما بنزل شهر 4 بس مره نزلت شهر 6 ندمت
ههههههههههههههههههه مش اهكرر تاني شهر 6
هههههههههههههههه
انا رجعت من مصر قبل رمضان باشهر
ياريت كمان تزورنا انت في السودان

blue-wave يقول...

حلوة اجاباتك
تحياتى

Purplewaves يقول...

اجاباتك جميلة يا قمر ويارب تحقق كل احلامك




تحياتي

همس الاحباب يقول...

ههههههه
مصر منورة بيكى دايما
بس ليه شهر 6 لا
الجو حر مش كده
طب ازاى ايبقى اشد حرارة من السودان
ولا ايه السبب لو كان ينفع يعنى
اسئلتى كترت مش كده
وشكرا على التواصل

عاشقة القمر يقول...

blue-wave
شكرا لك

سعدت بمرورك

عاشقة القمر يقول...

Purplewavesا
انتي اجمال ياعسل كمان انتي ربنا يحقق لكي في بالك

عاشقة القمر يقول...

همس الاحباب
هههههههههههه والله تصدقي انو مفيش فراق بين حر بس نحنا ممكن هنا بنعاني من قطاعات الكهراباء بنحسس من حر ما شاءالله
مش عندكم زينا

ام بس شهر 6 ناس بتأكل بعضها ههههههههههههههههههههههههه
علي قول واحدة مصريه
هههههههههههههههههه
بجد فعلا

هههههههههههه لكن باقيشهور حلو معنا بس شهر6و7و8
ههههههههههههه

اقصوصه يقول...

جميله جدا اجاباتك على الاسئله

استمتعت بقرائتها

الله يحققلج امنياتج ان شالله

تقبلي مروري :)