الأحد، 9 أغسطس 2009

ارجو منكم الدعاء

زيكم بجد أنا يوم دوال نفسيتها تعبانه جدا عشان خبر جاني مش قدرة استحمل هذا الخبرة أنا مش قدرة استحمل هذا الخبر يأرب ست الخبر داهكون حالتها زى الخير هو عندي صديقتي وأختي الإنسان العزيزة عليه جدا بحبها موت اتصلت عليه سمعت نبرة صوتها مش عجيني مالكي ياحبيتي فجاءني انو ظهر لها ورام في دماغ أنا من ساعتها مش شوفت حاجه قولت لها أنتي عامل إيه بقولي لي أنا اهموت اترك أهلي لوحدهم هي وأحيد مش عندها أخت و
أخت ولا أخ بجد قفلت منها صارت عياط تدعي لها
بجد الأيام دوال أيام مستجاب فيه دعاء ودخلين علي رمضان بجد تدعوا لها عايركم تدعوا لها أنا عارفها انو عندكم تجمعوا ا فطار صائم ياريت تدعوا لها فيه

اسأل الله العظيم رب العرش العظيم أن يشفيك.
اللهم رب الناس مذهب البأس اشف أنت الشافي لا شافي إلا أنت.
فصبر جميل والله المستعان على ما تصفون

أمن يجيب المظطر إذا دعاه ويكشف السوء

أمن يجيب المظطر إذا دعاه ويكشف السوء

أمن يجيب المظطر إذا دعاه ويكشف السوء

اللهم شافي مرضى المنؤمنين والمؤمنات والمسلمين والمسلمات في مشارق الارض ومغاربها.وخاصةالفهداوي ياشافي ياكافي يالله يالله يالله . بحق حبيبك المصطفى(صلى الله عليه واله وسلم) وال بيته الطيبين الطاهرين واخر دعوانا ان الحمد لله رب العالمين وصلى الله على محمد وال محمد....

7 التعليقات:

mahasen saber يقول...

ربنا يعافيها وبشفيها

ويكتبلها الشفاء العاجل ان شاء الله

hasona يقول...

السلام عليكم

ربنا يمن عليها بالشفاء التام
وياخد بأيديها
يا رب اشفيها وعافيها
وجميع مرضي المسلمين
يا رب أنت الحنان المنان
انت ربنا ليس لنا سواك
اشفيها - واشفيني واشفي جميع المسلمين يا رب العالمين

همس الاحباب يقول...

ربنا يشفيها
ويطمنك عليها
ربنا بشفى مرضانا ومرضى المسلمين جميعا

أحــوال الهـوي يقول...

عافاها الله و شفاها

اللهم من عليها بالشفاء و اعطها ثواب هذا البلاء
اللهم انك الشافي المعافي فاشفها

Kiara يقول...

ربنا يشفيها ويعافيها

ان شاء الله خير

ربنا يشفيها ويشفي مرضي المسلمين اجمعين

عاشقة القمر يقول...

محاسن
ازيك
اللهم امين

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

السلام عليكم

كل سنه وانتى طيبه

ربنا يشفيها يارب بحق للايام الفضيله

ربنا شفى مرضانا ومرض المسلمين


مودتى