الاثنين، 17 أغسطس 2009

شكرا لي همس الاحباب

انا عايزه اعتذار لكم لعدم دخول مدونات بس مش كنت عارفه ادخل زي كل صفحات تعليق مش بتفتح معايا بجد كنت هزجانه مش عرفه عمل ايه كان عندي مواضيع كثير مش عرفت نزلها بس الحمد الله من هنا قول لي همس الاحباب شكرا لك لان هو ساعدني الله همس الاحباب انا معذبها جدا كل شي في مدونه مش عارفه رجع له هو مشاء الله علي طول يساعدني بس مش عارفه عمل له ايه كنوز دنيا كلها مش تكفيه هذه لي همس الا حباب


يوم عيد ميلاد اخواي عزيز عليه احلي الاخ يارب تجمعنا علي الخير اول مره تكون مش معناه يوم عيد ميلاد ربنا يرجع باسلامه مرفوع راس امي وابوي يفتخروا بيك يقول لي كل ناس داه ابننا مهندس ربنا يحفظك من كل شر


دي اكبر تورته في العالم لي اخويه ربنا يحفظك من كل شر ربنا يجمعنا علي الخير نرجع لي لمتنا حلو مع بعض
الف مبوووووووووووووووووووووووووووووك الف الف الف الف الف الف الف الف الف

مبرووووووووووووووووووووك

مبروك عاشقة التحدي اخت همس بمناسبة عقد القران

تهنئه مني له واقول لكم

بارك الله فيكم وبارك عليكم وجمعكم بينكما على خير عبالك ياهموس

دي هدية مني يا جميل اي
ههها اخت همس يا عاشقة التحدي فاكرها ولا نسيت خلاص ههههههه
معلش ياقمر جيت متاخرها بس عمل ايه كل سنه انت طيب يا مهند عبال مائة شمعه ابن اخواها همس مشاء الله بقي رجال صلو علي النبي
دي تورته لي مهند
كل سنه انتي طيبه سنيه بابنتي خالتي يارب اشوفك دكتوره
هو مشاء الله شهر داه في كمية عيد ميلاد مناسبة يارب يدوم علينا الافراح ويبعد الاحزان


10 التعليقات:

همس الاحباب يقول...

الف مبروك للجميع
وعقبالك انتى كمان
وبعدين ما فيش داعى للشكر احنا اخوات
وانا ما عملتش حاجة اساسا
كل سنة وانتى طيبة ورمضان كريم

Kiara يقول...

كل سنه واخوكي بخير

وكل سنة وانتي طيبه ياقمر

رمضان كريم

Maha Shahen يقول...

والله ما بستهتر ولا شىء بس فعلا مقدرتش افهم كلام كتير بعدين حقك عليا انا اسفه جدا والله
لو كان كلامى ضايقك
اما عن ردى عليكى عندى فأنا تقريبا قولت نفس الكلام اللي انتى قولتيه
عامة بتأسف ليكى كمان مره
ويا ريت تقبلى اعتذارى
خالص تحياتى واحترامى ليكى

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

السلام عليكم

حبيبتى وحشتنى قوووى
ربنا يسعدك يارب وكل سنه وانتى طيوبه ورمضان كريم
وان شاء الله اخوكى يرجع ليكو مرفوع الراس ويفرح بابا وماما ان شاء الله تعالى وكل سنه وهو طيب
رمضان كريم

بحبك قووووووووى

سمكه واحده يقول...

كل سنه وانتي طيبه وجميله وسعيده
وربنا يكرمك ويبلغك رمضان
وديما مبسوطه
وعقبالك يا جميله
رمضان كريم عليكي وعلينا ووعلي كل الامه الاسلاميه

عاشقة القمر يقول...

همس الاحباب
في حياتك
بجد مش بعرف عمليك ايه كلمة شكر مش تكفي

عاشقة القمر يقول...

كيـــــــــــارا
انتي طيبه ياعسل تسلمي

عاشقة القمر يقول...

nour shahen
فعلا انا زعلت بس الان قبلت اعتذارك

عاشقة القمر يقول...

عاشقة الأحزان


انتي كمان والله يارب ياحبيتي يرجع لنا باسلامه واحشني بجد وانتي طيبه ياحبيتي

عاشقة القمر يقول...

سمكه واحده
وانتي طيبه تصوم تفطري علي الخير