الجمعة، 28 أغسطس 2009

مشتاقة إليك

ولا كتبت هذه الكلمات لأخي لانه أول مره مش بيكون معنا في رمضان
مشتاقة إليك ياخويا يا نور عيني مشتاقة إليك
مشتاقة لعيونك العسلية
مشتاقة لكلامك الجميل
مشتاقة للمتنا الجميلة
مشتاقة لحنينك
مشتاقة لحركاتك
مشتاقة إليك شوق الليل للنهــــــار
بس عايزه أقولك ما تنسى أنت تغربت ليه
تغربت عشان تدرس ترجع مهندس كبير
ترجع مرفوع راس
لأبوك و أمك إلي طول الليل باستزكار
بيذرفوا الدمع و ما يقولوا غير الله يرضى عليك من وين ما كنت و لغاية وصولك
لا تنسى صلواتك وتحصيناتك
بقي علي رواح عشر
ربنا يحفظك من كل شر
يريدك سالم غانم
يا غالي ياخوي يا ابن أمي أبوي

12 التعليقات:

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

اول تعليق


حجززززززززززززززززززززززز

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

رمضان كريم

حبيبتى ان شاء الله ربنا يطمنك عليه ويرجع ليكو بألف مليون سلامه

وحشتنى كتيرررررررررررررر

بحبك قووى

عاشقة القمر يقول...

عاشقة الأحزان
الله اكرام انتي كمان وحشتني بس انا فرحانه عشان بيقت علي طول تعليق اول بس ياختي احتلتي مكان همس الاحباب ههههههههههه
يارب يرجع باسلامه
انا كمان بحبك في لله

غير معرف يقول...

ربنا يحميةويطمنك علية
مشاعرك حلوة

شمس النهار يقول...

حمد الله علي سلامته
يارب يكون بخير

ويكون موفق في دراسته ببلاد الغربه

بنـ محمد ـت يقول...

الله يرجعه لكم سالم غانم يارب
ومره مؤثر حرفك تهئ .....

-_- يقول...

ربنا يرجعه بالسلامة

Abd-Alrahman يقول...

بوست جميل عاشقة القمر

انا بقالي فترة بعيد عن التدوين
وعارف انك نسيتيني من زمان
ههههههه
بس خلاص انا رجعت تاني
واتمني اشوف خط قلمك عندي تاني

تحياتي

شوية قهوة يقول...

كل سنة وانت طيبة

وربنا يرجعلك اخوكي بالف سلامة

مستنياكي عندي

mahasen saber يقول...

هو متغرب عشان العلم يعنى بيجاهد على العلم

ربنا يوفقه ويرجعه ليكوا بالف سلامه


وحشتينى جدا جدا يا زول

ورمضان كريم عليكى وعلى كل اهل السودان اهلى وحبايبى يا سومه يا جميله

Unknown يقول...

السلام عليكم ورحمة
الله تعالى وبركاته
ربنا سبحانه وتعالى
يكتب سلامته هو وكل
ومغترب فى ارض الله
الواسعة ويرده
سالماً غانماً الى
وطنه والى بلده.
آميــــــــــن.

تــــــوتـــــة يقول...

ربنا يرجعلك اخوكى بالف سلامة ياسومة وكل سنة وانتى طيبة