الأحد، 6 يوليو 2008

دنيا غريبها

سبحانه الله دنيا تفرق وتجميع مم تحب مثل انا عندي اخواني 2 واختي واحد في يوم من الايام اخواي كبير قرار ان يسافر الي فلبين لي دارسه عشان يوم سافره كان لحظه صعب جدا موت من عياط لان مش اقدره يحضر الي السودان الا بعد ميتم دارساه هي 4سنه كل مجيه عيد ور مضان بيكون فقدونا بعدها ايضا اختي قررت سافره الي عاصمه لي دارسه يعني فراق يدلا 1 صار2 طبعا صارنا انا اخي صغير فراق اختي كان صعب برضوا عشان احنا بنات مع بعض نهرج نضحك بس كان اجمل شي انو بحضر معنا العيد لم تراوح ارجع عياط لي فراق سبحانه اخي راجع واختي رجعت بس اخي فضل انو اهوكن في العاصمة رجعت اختي فرحت جداااااااااااااا بس الافراح مش كملت اخي نجح قرر انو يسافر الي ماليزي داه صغير هو صعب فراق لي لان انا مربيها بارغم سافره لسه بس مش اقدارها يبصوا لو جه عشان يكون فراق صعب جدا هذه دنيا تجميع وتفريق ايضا تفريق في ممات داه صعب لحظه لان خالصه تاني مستحيل تشوفهم يارب تجمع الامه لاسلاميه بخير شوفتا دنيا كيف في الاشباء كثير غربيه دي منها

0 التعليقات: