الأربعاء، 23 يوليو 2008

همس وعاشقة القمر

امس كنا عاملين نظافه عام لي البيت قامت بنت شغال لقيت خطي لي لوحه قرانيه قدامي سرير بتاعي في غرفتي تذكرت هديه هي كانت من اغالي ناس لي هي همس هي مصريه ولكن متغاظه ههههههه انا مش عارفه هي دايما متغاظه ليه مش عارفه ميهم انا كان نزلت في رمضان مصر وكانت بتقولي ياسميه انا عايزك جيك جيك فيان كنت بقول لها تعالي لي في مسشتفيات والعيادات ههههههه هي بضحك بتقولي ربنا يكون في العوان بقول يارب بس يوم تحليت علي خالتي قالت لها نروح النيل لان انا عاشقة النيل والقمر والنجوم وارد ههههههه بس بجد بحب النيل واتصالت علي هبه قالت لها نتقبل في النيل فعلا خرجنا بعد الفطار وتفسحنا وركبنا مركب في النيل بس انا بجد كنت شويه مرتبكه لان مش حاصل لقيت شخصيات من النت بعادين هي كانت معاها بنات خالتها انا في اصل قليلة الكلام مهيم زي ماقالت هبه احنا بنتكلم مع بعض ولد راحيه يرقص زي بنات انا فترتوا من راكب مش كنت عارفه ان دي شغالوتو ياعني عليه بس لوم مش عليه احتمال يكون بحث عن الشغل مش لقي قال اي شي اكل منها لقمة عيش بعادين هبه ساكته تخدات بتقولي ياسميه توفلي هههههههه انا ضحكت قالت عادي عدنا كمان شخصيات زيوا في السوان بعادين روحنا مول طلعت الحرب كانت هبه بتقولي ياسميه كبايه دي رايك فيه ايه بقول حلو شفتي هبه جالسه بتلف حاجه اشترات مش متوقعه انها اشتريت لي بتقول هذاه مني كانت هديه عباره عن كبايه جميل اوي معاها لوحه قرانيه جميل بس كبايه تكسر انا حلفت انو مش اهرميه في زبال خطتيها هي مكسور شويه اخذات خطت في دولاب حتي سالينا بنت شغال بتقولي لورواحت بيتك هي شيلها معاكي بقول لازم دي ذكرها من غاليه هبه استمعتها معاها بس علي قول بنات خالتها انا مش اجتماعيه بس لعدة الاسباب هنا عندنا في الاسره ممنوع خروج لي الاصحاب يمكن عشان انا قلية خروج مش عرفيت صارفه معاهم كويسه لان اول مره خرج قابل احد بعادين انا كنت عايزه نجلس شويه في النيل عشان نتكلم كثير بس خالتي قالت نروح مول نتسواق عشان كده كمان مش عارفت نتكلم معاهم كثير بس احلي اليوم كان لي في مصر شكرا لك ياهبه انيك جاتني مسافه ماشيه وجيه 6ساعات شكرا لك انشاءالله اهترد ليك يوم جيك في كفر الشيخ

6 التعليقات:

ولد مصري يقول...

فيه نقطتين

اولا يا ريت حضرتك تغيري الاسماء كمان في البوست مش في العنوان وبس

ثانيا أنا كتبت تعليق وحضرتك مسحتيه يا ترى فيه سبب معين ولا اتمسح غلط

ثالثا موضوع تأكيد الكلمة يا ريت تحذفيها لتسهيل التعليق الا لو كنتي عاوزة تعذبينا علشان نزهق ومانسيبش تعليق :)

تحياتي

عاشقة القمر يقول...

سلام عليكم منورين ثم تاني مش حصل منيك شي بس همس طلبت مني لنو يكون عاشقة القمر وهمس قالت ليه انو مش بعرف عمل تغير شرحت لي مسح واعيد كلام من اول فعلا عملت هاك حتي تعليق تمسح يعني مش قصدي نقطه ثانيه مش فاهمك وضحي لي

عاشقة القمر يقول...

سلام عليكم منورين ثم تاني مش حصل منيك شي بس همس طلبت مني لنو يكون عاشقة القمر وهمس قالت ليه انو مش بعرف عمل تغير شرحت لي مسح واعيد كلام من اول فعلا عملت هاك حتي تعليق تمسح يعني مش قصدي نقطه ثالثا فاهمك وضحي لي

عاشقة القمر يقول...

قصدي مش فاهمك

ولد مصري يقول...

عليكم السلام ورحمة الله وبركاته

شكرا للتوضيح

بالنسبة لموضوع تأكيد الكلمة فيه حروف بالانجليزي بتظهر عند كتابة التعليق ومطلوب ان اي شخص يسيب تعليق انه يعيد كتابتهم تاني فياريت تشيلي الموضوع ده علشان يبقى التعليق أسهل وده ممكن تعمليه من الاعدادات - التعليقات في "إظهار التحقق من الكلمات للتعليقات إختاري "لا"

تحياتي

عاشقة القمر يقول...

عايزه عارفه ليه شي موضع داه انا مش عايزه شيلو